keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Aussi muuttaa pois:): + muuta

 Eli siis päätin myydä Aussin koska käyttöä sille mulla ei kauheesti ollu ja näin oli parempi. Aussi pääsee nyt hyvään ja kisaavaan kotiin;)
Oon ajatellu tehä tänne blogin puolelle jonkun varuste teko/esittely postauksen, mut saas nyt nähdä miten kiireiltäni kerkeen:) Joulu on kyl kivaa mut ainoo miinus on et tulee aina kiire tilareiden postittelussa ja joululahja ostoksissa:) noo onneks oon nyt tänä vuonna alottanu jouluhommat jo aikasemmin niin ei tarvii panikoida sitten sen enempää:D


oon ajatellu myös ww myymist mut täytyyp kattoo Cx

Huhhuh kohta on joululoma ja kunnialla suoritettu syyslukukausi ohi. Vielä ois matikan, hissan ja bilsan kokeet. + tietysti se -laulukoe jota oon kauhulla odottanu. Onneks siihen ei oo pakko mennä mut mä tälläsenä koulu friikkinä haluun musiikistakin kelpo numeron niin kait sitä täytyy yrittää. Biisi valinta vähän hakusessa mut enköhän mä vetäse sen Vesalan Tequilan. Jooh tulipas taas räpätettyä, Mutta päästän teiät nyt kärsimyksestä eli hyvää illan jatkoa jokaiselle!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti