torstai 17. joulukuuta 2015

Tallin uusin hepsu:)


Maanantaina postiin tupsahti paketti, jonka sisältö paljastui tilaamaani velboa heppaan. Hepan tekijä on siis kht Amber, ja isot kiitokset hänelle tästä!
tietoja oon tälläviikolla pähkäillyt, ja kyllä vaan, tämäkin on puoliverinen. Ori.
veikkaan että tämä nuori orinen tulee esiintymään, niin täällä blogissa, kuin instagramissakin. Itse aloitin ruskeasta velboasta saman tyyppistä pollea kuin tämä, mutta tammaa.
Orin nimeksi tuli Si  Compter les etoile, tutummin Combi, Comb.


Combilla on alkanut elämä mallikkaasti, tänään jo ensimmäiseen esitykseen :)
Oon ajatellu "alottaa" ranskalaisten pv kasvatuksen, niitä oon "kasvattanu" jo kesäkuun alusta, eli melkein puoli vuotta, mutta siis virallisesti. SKY:n hyväksymänä kasvattajana. Tässä samalla oon tehny aikalailla myös arabeja ja erilaisia ponirotuja, mutta, että nää puokit ois "virallisesti" kasvatuksessa. Puoliverisistä oon likenny jo n, vuoden. Johtuen niiden monikäyttöisyydestä, ulkonäöstä ja luonteesta. Estepainoitteiselle kisatallille pv: t on kuin luotuja kisakamuja:)

Oi vitsi! tätä on odotettu. Lunta satoi tänään, tarkemmin ottaen sataa parasta aikaa, eli mahtava keli kuvaamiseen. Harmillista kyllä, masentava harmaus alkaa luultavasti uudelleen jo viikonloppuna. Kiitos sateet...


Hyvää päivän  illan jatkoa kaikille, Itse lähden tästä valmistautumaan pikkuhiljaa joulujuhlaan:)

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti